Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Přeshraniční online obchodování – zásady mezinárodního obchodu

Mezinárodní obchod je složitý proces, ale také vzrušující obchodní příležitost. DHL Vám pomůže nejen s globálními celními požadavky a obchodními podmínkami, ale také Vám poskytuje své lokální know-how týkající se dovozu i vývozu.

Nabídka služeb DHL – Mezinárodní obchod

Pro silnou a stabilní nabídku služeb Vašim zákazníkům si vyberte dopravce s globálním rozsahem.

Myslete na to, kdo se bude o Vaši zásilku starat od vyzvednutí až po její doručení. Váš zákazník uvidí kurýra, který Vaše zboží doručuje. Jako přidanou hodnotu nákupu na Vašem e-shopu, proto vyberte někoho, kdo bude opravdovým velvyslancem Vaší značky.
Zákazníci oceňují široké spektrum možností doručení včetně různé doby doručení a ceny dopravy.
Naše síť pokrývá 220 zemí a teritorií. Zásilky poslané s DHL zůstávají v naší síti a manipulují s nimi pouze naši mezinárodní certifikovaní specialisté, a to od vyzvednutí až po doručení..Všichni naši kurýři mají identifikační karty s fotografií, nosí uniformy a řídí DHL dodávky.
Express – doručení následující pracovní den po Evropě / dva dny v rámci celého světa
Proč nabízet expresní dopravu?
  • Nabídka expresního doručení může zvýšit hodnotu nákupního koše
  • Když přední evropští obchodníci s módou začali nabízet expresní doručení místo standardního, zvýšily se objemy jejich prodeje pětinásobně, a to bez další marketingové podpory
  • Jak často jste ochotní čekat na zásilku déle než 3 dny? Zákazníci si rádi připlatí, aby dostali svou objednávku dříve
  • Nezávislé průzkumy ukazují, že zákazníci chtějí mít přehled o stavu jejich objednávky a přesně vědět, kdy jim zboží bude doručeno. Naše služba On Demand Delivery informuje příjemce o předpokládaném doručení a umožní změnit způsob doručení
  • Doručovací kurýr je tváří společnosti a v mnoha případech je prvním, koho zákazník vidí. Všichni naši kurýři jsou certifikovaní mezinárodní specialisté, nosí uniformy a řídí DHL dodávky, což je důležité pro pověst a image Vaší značky
Umožněte zákazníkům detailní přehled o zásilce v reálném čase společně s detailním popisem jejího postupu sítí DHL.
Notifikace jsou také důležité: doručení bývá úspěšnější, když zákazník ví, kdy má očekávat zásilku!
Služba On Demand Delivery (ODD) během hodiny od vyzvednutí informuje Vašeho zákazníka o předpokládaném dni doručení. Váš zákazník si může vybrat, jak si přeje doručit svoji zásilku (Přeplánování na jiný den/ Nechat u souseda/ Nechat na bezpečném místě/ Doručit na DHL Service Point/ Doručit do úložného boxu/ Doručit na jinou adresu/ Pozdržet zásilku, dokud se zákazník nevrátí z dovolené).
Proč je možnost vrátit zboží výhodná pro Váš obchod?
  • 39 % online zákazníků se vždy dívá na podmínky vrácení zboží, než uskuteční nákup
  • 49 % nakupujících říká, že složité podmínky vrácení je odradí od nákupu
  • Pokud uděláte proces vracení zboží jednoduchým a jasným, zákazníci s větší pravděpodobností nakoupí více zboží a více si také nechají.
Proč řešit vracení zboží přes DHL?
  • Jednoduchý systém objednání
  • Plná sledovatelnost zásilek
  • Automatická notifikace o vyzvednutí zásilky
  • Přehledná cenová politika
  • Snížení nákladů na clo a DHL – máte plnou kontrolu nad celními záležitostmi
Mnoho Vašich mezinárodních zákazníků neočekává, že budou muset platit clo nebo daně, zejména pokud přijímají zásilku jako dárek. Se službou Delivery Duties Paid (DDP) Vám můžeme jako odesílateli přeúčtovat všechny celní poplatky a daně na Váš účet.