Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Stížnost nebo pochvala? Řekněte to přímo vedení společnosti!

Cílem DHL Express je poskytovat služby nejvyšší kvality a zvládnout vše skvěle vždy hned na poprvé! Někdy se však může stat, že naše služba neodpovídá vysokému očekávání, na které jste již zvyklí. V takovém případě chtějí o Vaší stížnosti jako první slyšet Ian Wilson (Generální ředitel, DHL Express CZ/SK) a Petr Albrecht (Ředitel zákaznického servisu DHL Express CZ).
Všichni zákazníci, kteří využívají našich služeb každý den, věří, že je to právě DHL Express, kdo doručí jejich zásilky správně a včas. Pokud jste s našimi službami opravdu spokojeni, Ian a Petr by o tom rádi věděli.
Chcete-li nám pomoci zlepšit naše služby, je pro nás důležité rozumět Vašemu očekávání a pochopit Vaše vnímaní námi poskytnutých služeb, ať už těch vynikajících nebo I méně dobrých. Neváhejte a klikněte tedy, prosím, na odkaz s e-mailovou Iana nebo Petr a napište jim svůj názor. Nezapomeňte uvést své telefonní číslo, abychom Vám mohli zavolat zpět!

Ian Wilson
Generální ředitel, DHL Express CZ/SK


“Poskytovat služby nejvyšší kvality spolu s osobním přístupem zaměstnanců z DHL je to o co se můj tým a já snažíme každý den.”

Email Ian Wilson

Petr Albrecht
Ředitel zákaznického servisu DHL Express CZ

„Vynikající zákaznický servis je o lidech. O přístupu každého z nás k zákazníkům i k sobě navzájem a o tom, jak si vážíme svých zákazníků.“


Email Petr Albrecht
Ian a Petr zajistí, aby Vaše stížnosti byly okamžitě prošetřeny a jejich odpověď obdržíte do jednoho pracovního dne.
Pokud s námi budete chtít mezitím hovořit, zavolejte na oddělení zákaznického servisu na číslo 840 103 000 nebo vyplňtě kontaktní formulář.

Naše pracovní doba je od pondělí do pátku 7:00 – 20:00.
 
Sledování zásilky
Sledování zásilky

Sledujte až 10 zásilek najednou. Čísla nákladových listů oddělte čárkou (,) nebo klávesou Enter.


Více možností sledování zásilky