Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Stížnost nebo pochvala? Řekněte to přímo vedení společnosti!

Cílem DHL Express je poskytovat služby nejvyšší kvality a zvládnout vše skvěle vždy hned na poprvé! Někdy se však může stat, že naše služba neodpovídá vysokému očekávání, na které jste již zvyklí. V takovém případě chtějí o Vaší stížnosti jako první slyšet Petr Albrecht (Ředitel zákaznického servisu DHL Express CZ).
Všichni zákazníci, kteří využívají našich služeb každý den, věří, že je to právě DHL Express, kdo doručí jejich zásilky správně a včas. Pokud jste s našimi službami opravdu spokojeni, Petr by o tom rádi věděli.
Chcete-li nám pomoci zlepšit naše služby, je pro nás důležité rozumět Vašemu očekávání a pochopit Vaše vnímaní námi poskytnutých služeb, ať už těch vynikajících nebo I méně dobrých. Neváhejte a klikněte tedy, prosím, na odkaz s e-mailovou Petr a napište jim svůj názor. Nezapomeňte uvést své telefonní číslo, abychom Vám mohli zavolat zpět!

Petr Albrecht
Ředitel zákaznického servisu DHL Express CZ

„Vynikající zákaznický servis je o lidech. O přístupu každého z nás k zákazníkům i k sobě navzájem a o tom, jak si vážíme svých zákazníků.“


Email Petr Albrecht
Petr zajistí, aby Vaše stížnosti byly okamžitě prošetřeny a jejich odpověď obdržíte do jednoho pracovního dne.
Pokud s námi budete chtít mezitím hovořit, zavolejte na oddělení zákaznického servisu na číslo 840 103 000 nebo vyplňtě kontaktní formulář.

Naše pracovní doba je od pondělí do pátku 7:00 – 20:00.
 
Sledování zásilky
Sledování zásilky

Sledujte až 10 zásilek najednou. Čísla nákladových listů oddělte čárkou (,) nebo klávesou Enter.


Více možností sledování zásilky