Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Hodnocení činností

Kvality nemůžete dosáhnout, pokud nevíte, co skutečně znamená. Začneme tedy studováním vašich očekávání, firemních cílů a právních předpisů, abychom mohli zhodnotit jednotlivé činnosti.
Naše měřítka pro hodnocení činností poskytují managementu DHL nástroje a informace nezbytné pro pochopení každé složky procesů ve vaší organizaci.
Součástí procesu hodnocení jsou také posuzovány formuláře scorecard a dashboard, vyvolává se diskuze, upozorňuje se na vady a jsou stanoveny příležitosti pro zdokonalení.

Prostřednictvím hodnocení činností:

  • Zapojujeme provozní týmy do kontroly každodenních procesů
  • V případě potřeby zajišťujeme sledovatelnost procesů
  • Chápeme hlas zákazníka