Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Péče o zákazníky

Zatímco projektový management je o každodenní efektivitě, account management se z dlouhodobého hlediska zabývá partnerstvím se zákazníky. Account manažeři působí v rámci vaší organizace jako zástupci zákazníků. Chápou a sdílí vaše firemní cíle a pomáhají zajišťovat, aby každý ve firmě věděl, co je důležité pro vás a vaše zákazníky.
DHL toho dosahuje navrhováním jasné hierarchie kontaktů, takže jsou vaše potřeby řešeny rychle a konzistentně. Nabízíme možnost komunikace s inteligentními, zkušenými specialisty ve všech klíčových oblastech. Na základě našich znalostí v průmyslových sektorech využíváme nejlepší postupy a nové trendy.

Zajistíme, abyste obdrželi správnou odpověď od osoby, která vám ji může poskytnout přímo nebo ví, jak ji rychle získat. Někdo, na koho se můžete spolehnout a bude vás doprovázet na každém kroku. Připraveni jsou i specialisté v klíčových oborech, kteří mohou řešit specifické potřeby či dotazy.

V oblasti péče o zákazníky existují čtyři hlavní manažerské role: