Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Záruka kvality

Kvalita v logistice znamená nulový počet chyb v zásilkách, nízké procento poškozených produktů, včasné vyřizování objednávek, vysokou produktivitu, dokonalé plnění požadavků zákazníků a naprostý soulad s právními předpisy. U DHL jde také o hledání způsobů pro neustálé zvyšování laťky.

Jak se liší záruka kvality DHL:

  • Nabízíme struktury a mechanizmy, jež zajišťují předvídatelný a vyhovující výkon
  • Vaši spolupracovníci získají jasné pokyny prostřednictvím školicích nástrojů a dokumentace
  • Prosazujeme a požadujeme kvalitu pro naše zákazníky i pro náš podnik
  • Díky programu kvality splníte či předčíte očekávání zákazníků, plán výkonu a vyhovíte všem zákonným předpisům
  • Vlastníme platné certifikace na standardy, jako je například ISO 9001, TS 16949, ISO 14001, ISO 13485 a další. Díky robustnosti a flexibilitě systému managementu kvality můžeme zajišťovat soulad s většinou předpisů a požadavky na standardy