Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Případová studie – módní sektor

Jak efektivnější distribuce DHL drží světovou módní značku v popředí

Módní značka

Dodavatelský řetězec DHL již déle než 50 let pomáhá módním společnostem po celém světě, včetně některých velkých průmyslových značek. Tato konkrétní vedoucí značka módy má širokou nabídku oblečení od šatů až po džíny, které se prodávají v asi 55 000 obchodech ve více než 110 zemích. Tato značka se snaží o stálý růst a východní Evropa je klíčovou oblastí pro rozvoj. Společnost DHL byla najata kvůli své osvědčené logistice a zkušenostem v regionu.

Výzva

Zvýšit rychlost a efektivitu evropské distribuce a zlepšit růst klienta na klíčových trzích vytvořením sladěného, nákladově efektivnějšího provozu.

Řešení

Byl zvolen jeden centrální uzel, který slouží efektivněji všem evropským prodejnám a pohání růst ve východní Evropě. Poloautomatický provoz v České republice kombinuje úsporu nákladů s rychlejším a přesnějším vyřizováním objednávek.

Výsledky
  • Nižší náklady.
  • Rychlejší plnění objednávek.
  • Lepší přesnost objednávek.
  • 100 % včasné dodávání.
  • Plynulý přechod z předchozího systému.